Captana: Chytré regály pro bezpečný přehled o zásobách v reálném čase
Už žádné prázdné regály pro vaše zákazníky: Spolehlivé řízení zásob je rozhodujícím předpokladem pro to, aby se vaše firma vyhnula nedostatkům v regálech a "vyprodání zásob" a zůstala tak konkurenceschopná v záplavě zboží v maloobchodě a velkoobchodě. Kromě maloobchodu vyžaduje optimalizované a spolehlivé řízení materiálu také průmyslové odvětví: Aby bylo možné nepřetržitě pokračovat v pracovních procesech, je vzhledem k neustálému toku materiálu nutné přesné řízení zásob. Automatizované sledování regálů v reálném čase "Captana" vyvinuté společností SES-imagotag ve spojení s elektronickými regálovými štítky zaručuje tuto komplexní transparentnost přehledu o zásobách v reálném čase.
Automatické sledování regálů rozpozná prázdné regály/pozice
JASNÁ VAZBA MEZI ETIKETOU NA REGÁLU A POLOŽKOU VÝROBKU
Pomocí strojového učení je Captana schopna digitálně rozpoznat a hlásit volná místa a vyprodané zásoby v reálném čase: Elektronické označování cen znamená, že každá položka je jasně spojena s digitálním regálovým štítkem, takže regál ve skladu nebo v obchodě může být naskenován senzory v bezpečnostní kameře.
Zaznamenaná data se použijí k vytvoření plánogramu dostupnosti regálu v reálném čase. Tato data lze také vizualizovat v podobě teplotní mapy.
- Dostupnost na skladě: spolehlivý přehled o zásobách v reálném čase
- Minimalizace situací, kdy se zásoby vyprodají
- Zobrazení situací, kdy není zásoba na skladě
- Snížení nákladů na skladování
- Geolokalizace v aplikaci ShelfWatch
- Více času pro zaměstnance díky efektivní správě zásob
- Efektivní zvýšení prodeje
- Optimalizace zásob na základě dat
- Rychlá a snadná podpora nákupu
- Optimalizace logistiky
GEOLOKALIZACE ŠETŘÍ ČAS VAŠICH ZAMĚSTNANCŮ
Automatické sledování regálů rozpozná a označí nedostatek zásob (dostupnost na regále) přímo ve vizuálním zobrazení regálů. V důsledku přesného a odděleného porovnání s každým produktem je pozice nedostatku zásob přesně a vizuálně zaznamenána. Dokonce tak odpadá nutnost ručního skenování digitálního štítku, protože zaměstnanci jsou instruováni přímo aplikací ShelfWatch ve svém chytrém telefonu a navigováni k místu akce prostřednictvím geolokace.
EFEKTIVNÍ ŘÍZENÍ ZÁSOB PRO OPTIMALIZACI ZÁSOBOVÁNÍ
Neustálé sledování také dlouhodobě optimalizuje plánování nákupů ve společnosti. Zaměstnanci dostávají konkrétní informace o poptávce a stavu zásob. Díky tomu je možné určit optimální množství objednávek určitých výrobků a odhadnout budoucí požadavky. Konkrétní plánování také umožňuje přechod k udržitelnému řízení zásob bez vysokých nákladů.
- propojte vlastní databázi produktů se softwarem pro sledování regálů
- instalace aplikace ShelfWatch
- nastavení kamer ve skladu nebo v obchodní oblasti.
- připojení elektronického označování cen k položkám
- otestování systému automatického sledování regálů
- průběžné sledování nedostatku zásob v reálném čase pomocí aplikace ShelfWatch
- průběžné řízení plánování vlastních nákupů na základě shromážděných údajů
Architektura systému Captana
MINIMALIZACE VYPRODÁNÍ ZÁSOB [A] ZAMEZENÍ ZBYTEČNÝCH NÁKLADŮ NA SKLADOVÁNÍ.
Použitím řešení automatizovaného sledování regálů se výrazně minimalizují situace, kdy zboží není skladem, což vede ke spokojenosti a návratu zákazníků. Kromě snížení stavu zásob a nadbytečných zásob je cílem každé společnosti vyhnout se souvisejícím zbytečným nákladům na skladování. Systém "Captana" zaručuje komplexní přehlednost v reálném čase, takže se udržuje nízká úroveň zásob, aniž by byly omezeny dodávky. Dostupnost na skladě v konečném důsledku optimalizuje dostupnost společnosti s cílem zvýšit efektivitu a snížit náklady.
AUTOMATICKÉ MONITOROVÁNÍ REGÁLŮ V SUPERMARKETU CAPTANA
V maloobchodní praxi funguje automatizované sledování regálů Captana následujícím způsobem: Zákazník si vezme výrobek z regálu, načež je tato akce odeslána jako zpráva do chytrého telefonu nebo osobního digitálního asistenta (PDA) zaměstnance.
Zaměstnanec pak na digitální mapě přesně vidí, kterou položku je třeba doplnit nebo doobjednat na kterém místě v prodejně. Díky softwaru je potřeba okamžitě viditelná a zaměstnanci mohou přímo reagovat a vyhnout se prázdným regálům.
Chcete integrovat Captanu do své infrastruktury pro bezpečný a efektivní přehled o zásobách a optimalizaci skladových zásob na regálech? Rádi vám poradíme, jak tuto funkci s přidanou hodnotou pro digitální označování cen ve vašem maloobchodním nebo průmyslovém prostředí implementovat. Jednoduše klikněte na tlačítko níže a kontaktujte nás.
Odpovídající produkty
- Queuing Solution | Linistry
Eliminujte čekací doby pro své zákazníky a nabídněte jim prvotřídní služby díky inteligentnímu systému řízení front Linistry.
- Content-Management | Screeenr
Screeenr je digitální platforma pro centralizovanou správu digitálních nápisů a interaktivních produktových poradců.
- Scan & Go | Shopreme
Platba u regálu. Kombinujte digitální cenovky s mobilním platebním řešením, které vašim zákazníkům nabídne inovativní nákupní zážitek & plně automatizované účtování.