Digitální reklamní tabule vám nabízí tyto možnosti
Tato zařízení patří do skupiny systémů digitálního značení. Na LCD displej můžete snadno přidávat obsah prostřednictvím centrálního systému správy obsahu. Kombinujte text s obrazovým a video materiálem a vytvořte vizuální efekt, který nejlépe odpovídá vašemu cíli.
Nastavte zobrazovací systém „vše v jednom“ na místech, kde vaši zákazníci často procházejí nebo déle čekají, například u vchodu, v čekárnách nebo v místě prodeje. Díky tomu budou kolemjdoucí informováni o speciálních nabídkách prostřednictvím obrázků a videí.
Zařízení lze snadno nahrát prostřednictvím USB flash disku nebo přes cloud. Obsah se přehrává prostřednictvím integrovaného přehrávače médií „Plug&Play“.
Generování nových zákazníků pomocí digitálních zákaznických poutačů
Digitální zákaznický poutač je obzvláště moderní verzí poutače. Umístěte elektronickou reklamní tabuli ke vchodu nebo do čekárny svého obchodu, abyste upoutali pozornost kolemjdoucích, tedy svých potenciálních zákazníků.
Díky rychlé a snadné aktualizaci můžete obsah měnit několikrát denně a oslovit tak konkrétní cílové skupiny. Například ráno můžete na zařízení zobrazit obsah, který ukazuje zajímavé nabídky pro důchodce. V pozdním odpoledni nechte na zákaznické zátce zobrazovat zajímavosti, které jsou relevantní pro pracující.
Zaručeně tak přitáhnete pozornost cílové skupiny!
-
- Větší vizuální rozsah, který umožňuje kolemjdoucím rychleji vnímat obsah
- Zvýšení reklamního efektu
- Rychlá změna zobrazovaného obsahu
- Volitelná funkce interaktivní dotykové obrazovky
- Interaktivita se zákazníkem díky volitelné funkci dotykové obrazovky
Váš přínos z elektronických reklamních tabulí
Zákaznický poutač s LCD displejem by měl také snížit pracovní zátěž vašich zaměstnanců. V digitální verzi zařízení již není nutné denně psát obsah ručně, ale lze jej snadno a rychle měnit kliknutím v cloudu.
Do cloudu můžete nahrát přizpůsobené návrhy a zobrazit je na zařízení. Například zákaznické poutače s designem tabule lze použít místo tabule s jídelním lístkem. Nebo si na něm můžete nechat zobrazit ultramoderní obsah, například 3D modely vašich výrobků.
Zařízení se velmi snadno nastavuje, není nutná žádná montáž. Kromě standardních barev antracitové a bílé je digitální displej k dispozici také v barvách rámu podle přání zákazníka. Můžete si tak vybrat svůj dokonalý model. Díky extrémně dlouhé 14hodinové výdrži baterie lze tento digitální displej používat po celý den. Lze jej pohodlně nabíjet pomocí dodaného síťového adaptéru.
Elektronická reklamní tabule - k dispozici ve vnitřní i venkovní verzi
Existují modely speciálně navržené pro venkovní prostory vašeho obchodu, které optimálně zobrazují obsah za každého počasí. Díky certifikaci IP65 vám náš venkovní displej nabízí optimální vlastnosti pro venkovní použití. Je odolný vůči prachu a povětrnostním vlivům. Díky 43palcové obrazovce je zde dostatek prostoru pro všechny informace, které chcete sdělit. Hmotnost 35 kg zajišťuje výjimečnou stabilitu.
Robustní a nastavitelná kolečka usnadňují jeho přepravu, kterou ještě umocňuje praktická rukojeť. Dalším bezpečnostním prvkem venkovní verze je visací zámek, kterým ji lze zabezpečit. Možnosti připojení WLAN, LAN, USB a volitelně 4G nabízejí výběr možností přenosu.
Využití elektronického displeje jako interaktivního poradenského systému
S volitelnou dotykovou funkcí lze zařízení používat také interaktivním způsobem. Může například sloužit jako virtuální prodejní poradce pro vašeho zákazníka v obchodě a poskytovat mu požadované informace o požadovaném zboží. To zákazníkovi usnadní okamžité rozhodnutí o nákupu a eliminuje potřebu dalšího vyhledávání informací o preferovaném zboží na internetu.
Další aplikací digitálních reklamních tabulí s dotykovou funkcí je jejich využití jako orientačního systému v nákupních centrech nebo větších obchodech s módou. Mohou zákazníkům ukázat správnou cestu k obchodu nebo výrobku.
Snadná aktualizace díky softwaru pro různá zařízení
Platforma SCREEENR digital signage byla vyvinuta speciálně pro systémy digitalálního značení a interaktivní poradenské systémy, jako je například zákaznický poutač. SCREEENR zahrnuje centralizovanou správu široké škály digitálního obsahu s minimálními přestávkami během přehrávání. Veškerý obsah, ať už se jedná o obrázky nebo videa, je spravován v cloudu bez ohledu na umístění obrazovek. Prostřednictvím cíleného přísunu informací můžete optimalizovat digitální zážitek svých zákazníků na místě a stimulovat jejich spotřebu.
Kontaktujte nás!
Digitální poutač pro zákazníky lze přizpůsobit vašim požadavkům na prostředí. Rádi vám poradíme s aplikacemi na míru a podpoříme vás při vývoji vhodného softwarového řešení.