Digitální označení dveří: individuální a udržitelné
Označování místností pomocí digitálních dveřních cedulí již nepatří pouze do maloobchodního sektoru. Kromě inovativního značení se digitální nápisy vyskytují v nejrůznějších oblastech. Patří mezi ně digitální nápisy pro průmysl, akce, gastronomii nebo cestovní ruch.
Používáním digitálních nápisů v zasedacích místnostech, konferenčních sálech, zdravotnických zařízeních, hotelech nebo restauracích lze velmi usnadnit každodenní práci zaměstnanců. Během několika vteřin se na elektronických dveřních štítcích u zasedacích místností zobrazí nové rezervace nebo stávající rezervace. Zaměstnanci, návštěvníci i hosté tak mají vždy aktuální informace.
Jak fungují digitální značky?
Inovativní digitální značení je řízeno a aktualizováno rádiem prostřednictvím směrovače. Směrovač musí být připojen prostřednictvím sítě Ethernet. V závislosti na Vašich preferencích lze snadno vytvořit individuální rozvržení pomocí odpovídajícího softwaru pro digitální nápisy, jako je fbOS, Jeegy nebo řešení od výrobce, a importovat je do digitálního nápisu pomocí rádia, takže vlastní kreativitě se meze nekladou. O úspornosti digitálních displejů svědčí i výdrž jejich baterie. Baterie vydrží i po několika aktualizacích několik měsíců. Při použití digitálních dveřních nápisů jsou náklady na údržbu a provoz společnosti velmi nízké. Jednoduchá instalace digitálních nápisů také znamená, že je lze použít v široké škále aplikací.
Digitální značení místností pomocí technologie elektronického inkoustu také nahrazuje tradiční tištěné značení na papíře. Je to nejenom udržitelné, ale také umožňuje firmě ušetřit peníze díky centrální správě a zobrazování informací z interního systému téměř v reálném čase. Digitální dveřní nápis i Vaši zákazníci tak budou mít vždy aktuální informace a dostupné prostory budou moci být celkově využity mnohem efektivněji.
Výběrem jedné nebo více možností připojení z dostupné sbírky rozhodnete, která data budou použita pro zobrazení na digitálním nápisu. Stačí několik kliknutí a požadované informace, například schůzky z aplikace MS Outlook nebo Kalendáře Google, se načtou a vizualizují. Použití inovativních displejů s elektronickým papírem umožňuje plně grafické znázornění obsazenosti místností. Například kancelářské místnosti, zasedací místnosti, seminární a konferenční místnosti, léčebné a pacientské pokoje lze kdykoli aktualizovat a snadno spravovat.
- Různé rámy
- Provoz na baterie
- Nízká spotřeba energie
- Výměnná baterie
- Úhel pohledu až 180 stupňů
- Výška a formát na šířku
- Mnoho možností montáže
- Moderní uživatelské rozhraní s jednoduchým a intuitivním ovládáním
- Nejnovější technologie HTML 5
- Možnost bezproblémového rozšíření a připojení dalších systémů
- Šifrovaný přenos a ochrana přístupu (přihlášení)
- Udržitelné a ekologické řešení
- Připojení přes rozhraní REST
- Nezávislost na platformě a zařízení, přístupná přes jakýkoli prohlížeč
ROOMZ: Revoluční řešení pro správu prostoru a efektivní pracoviště
Využívejte místnosti efektivněji, zlepšete interní procesy a zvyšte spokojenost zaměstnanců - s produkty ROOMZ realizujte agilní pracovní prostředí budoucnosti: Prostřednictvím dotykového panelu si mohou zaměstnanci rezervovat volné místnosti přímo na displeji ROOMZ nebo je uvolnit, pokud schůzka skončí dříve. Senzor ROOMZ jako ideální doplněk kontroluje aktuální obsazenost místností a prostřednictvím senzoru stolu zjišťuje přítomnost či nepřítomnost účastníků a také rezervované, ale nevyužité místnosti (ghost ̶ schůzky). Díky funkci automatického uvolnění senzoru se tyto místnosti opět automaticky uvolní, takže je možné inteligentně a časově úsporněji využívat zdroje místností.
Senzor ROOMZ navíc poskytuje cenné informace o efektivním obsazení místností a pracovních stanic na základě půdorysu organizace: prostřednictvím aplikace Room Viewer mohou zaměstnanci na různých koncových zařízeních, jako jsou chytré telefony nebo tablety, vidět volná místa, která si mohou rezervovat pro schůzky.
Ať už jako řešení pro univerzity a obchodní parky nebo jako firemní řešení v malých kancelářích, ordinacích nebo sdílených pracovních prostorách ̶ stylové značení ROOMZ v hliníkovém rámu se hodí do každého kancelářského prostředí: displej nevyžaduje kabeláž, je kompatibilní se stávající infrastrukturou Wi-Fi a lze jej namontovat na všechny povrchy, jako je sklo nebo dřevo.
Joan: flexibilní správa prostoru, vždy a všude
Zaměstnanci, kteří plánují schůzky nebo se jich účastní, nejsou vždy přímo v kanceláři. Joan by Visionect je skvěle navržena pro takové flexibilní pracovní modely. Systém správy místností se vyznačuje flexibilitou a nezávislostí na zařízení. Pokoje nebo sdílené prostory lze pohodlně rezervovat prostřednictvím softwaru nebo aplikace Joan, a to jak na recepci, tak na cestách. Software lze také použít k rychlému provedení změn v již naplánovaných schůzkách, například k jejich prodloužení nebo změně termínu. Kromě toho aplikace umožňuje vyhledávat volné místnosti nebo stoly, což je užitečné zejména pro externí zaměstnance nebo uživatele sdílených stolů. Tyto informace se následně aktualizují také na digitálních dveřních cedulích před pokoji.
Elektronické dveřní štítky Joan tak fungují jako součást systému správy místností a přizpůsobují se, jakmile dojde ke změnám v softwaru, v aplikaci, na samotném displeji nebo v připojených aplikacích kalendáře. Dveřní cedule na bázi elektronického papíru jsou velmi dobře čitelné a mají přesvědčivě atraktivně dlouhou životnost baterie.
V závislosti na použití jsou displeje Joan k dispozici ve velikostech 6 a 13 palců a díky příslušnému držáku je lze vždy umístit do nejlepšího možného světla. Ve spolupráci s mobilními zařízeními s aplikací Joan App umožňují displeje ePaper Display vždy aktuální a jednoduché značení místností pro moderní pracoviště bez ohledu na to, zda jsou zaměstnanci právě na pracovišti nebo na cestách.
Ostatní produkty
- ROOMZ
Produkty ROOMZ realizují koncept agilního a chytrého pracoviště budoucnosti se svými řešeními interaktivního značení.
- JOAN
Joan je elektronický systém správy místností Visionect pro větší flexibilitu a efektivní značení. Zvláštností je použití aplikace Joan pro mobilní správu schůzek na chytrých telefonech a tabletech.
- Řízení prostoru
Inteligentní značení místností díky centrálnímu řízení a propojení se stávajícím plánovacím softwarem