Inteligentní správa zasedacích místností a řízení pracoviště pomocí senzorů
Chytrá pracovní prostředí, modely sdílení stolů nebo možnosti domácí kanceláře. Tyto moderní formy práce představují pro správu budov nové výzvy z hlediska jejich optimálního využití. Trend agilního pracoviště ̶ od soukromých a pevných prostor ke sdíleným a flexibilně využívaným ̶ vyžaduje dynamickou správu zasedacích místností založenou na informacích. Efektivnější využití místností a jejich zpřístupnění v době nečinnosti, například jako sdíleného pracovního prostoru nebo místa pro spontánní schůzky, optimalizuje interní procesy a vytváří pohodlí pro hosty: produkty ROOMZ splňují koncepci agilního a chytrého pracoviště budoucnosti díky svým řešením značení bez velkých nároků na instalaci. Jednoduchá a udržitelná použitelnost se odráží i v době provozu, protože displeje fungují v závislosti na způsobu používání dva až čtyři roky.
Systém ROOMZ a jeho produkty
Displej ROOMZ: Spontánní rezervace díky intuitivní dotykové funkci
Bezdrátové displeje pro rezervaci místností na bázi elektronického papíru s bateriovým provozem jsou vhodné pro zasedací místnosti i jednotlivé kanceláře a díky nejjednodušší použitelnosti přesahují moderní plánování místností pomocí elektronických dveřních tabulek: usnadňují každodenní život tím, že zaměstnancům a návštěvníkům na první pohled ukazují, zda jsou na správném místě, zda je místnost obsazená nebo volná, a tedy rezervovatelná a na jak dlouho. Chytrá práce: dotykový panel umožňuje personálu spontánně rezervovat volné pokoje prostřednictvím displeje ROOMZ nebo je uvolnit, pokud schůzka skončí dříve. Díky jednoduché instalaci bez nutnosti zapojování nebo vrtání a automatickému připojení ke stávající síti WiFi a nástrojům pro plánování místností lze displej ROOMZ Display napájený z baterie začít používat během několika minut. Energeticky úsporná technologie E-Ink s garantovanou minimální životností baterie dva roky šetří časově náročné připojování a odpojování při nabíjení.
- Žádné konflikty na chodbách/zasedacích místnostech
- Bez kabelů ̶žádná námaha při instalaci
- Multi-View ̶ informace o pokoji v denním/týdenním zobrazení
- Intuitivní dotyková funkce ̶ flexibilní rezervace
- Vhodné pro všechny povrchy
- Připojení ke stávající Wi-Fi prostřednictvím NFC
- Dlouhá životnost baterie (výměna každé 2 roky)
Na osmipalcovém displeji E-Paper ROOMZ s vysokým rozlišením se zobrazuje nejen aktuální obsazenost pokojů a další rezervace včetně jména, názvu a doby trvání ̶ pro optimální správu pokojů lze podle potřeby přepínat mezi denním a týdenním přehledem. Intuitivní dotyková funkce umožňuje stejným způsobem spontánně rezervovat a uvolňovat místnosti, takže je možné během krátké doby provádět ad hoc rezervace schůzek. Dynamický displej z elektronického papíru v elegantním hliníkovém rámu a s úhlem pohledu 180 stupňů lze namontovat na všechny povrchy ̶ od skla po zdivo ̶ a lze jej snadno sejmout a namontovat na jiné místo.
Senzor místnosti/stolu: Správa pracoviště řízená senzory
Pokojový/stolní senzor je optimálním doplňkem displeje ROOMZ jako měřicího přístroje. Po jednoduché bezdrátové instalaci senzory pomocí pasivního infračerveného detektoru pohybu v kombinaci s patentovaným algoritmem kontrolují aktuální obsazenost místnosti a porovnávají ji s rezervací. Senzor Desk měří obsazenost pracovní stanice, a to například u sdíleného pracovního stolu, zatímco senzor Room měří obsazenost místnosti nebo zasedací místnosti. Pokud senzor nezjistí do 15 minut pohyb, přestože je schůzka rezervována, místnost se automaticky uvolní. Díky této funkci automatického uvolnění snímače se místnosti, které jsou rezervovány, ale nejsou využity (tzv. ghost meetings / no-shows), opět automaticky uvolní.
- Optimální využití místností prostřednictvím měření jejich obsazenosti
- Spolehlivá detekce prázdných rezervací („no-shows")
- Automatické uvolnění nepoužívaných místností pomocí funkce automatického uvolnění
- Měření klimatu v místnosti
- Diskrétní provedení pro anonymní měření
- Maximální flexibilita umístění
Senzor místnosti/stolu
Zdroje místnosti lze díky této lepší kultuře jednání využívat efektivněji a spontánněji. Senzory ROOMZ měří obsazenost místnosti zcela anonymně v záměrně diskrétním a nenápadném provedení. Další doplňkovou funkcí displeje ROOMZ je měření klimatu v místnosti, takže je vždy kontrolována vlhkost, světlo a teplota v místnosti.
ROOMZ Analytics. Cenné statistiky díky pokojovému senzoru.
Senzor ROOMZ poskytuje kromě informací o obsazenosti místností v reálném čase také cenné informace o efektivním využití místností a pracovišť. Importem půdorysů Vaší společnosti můžete vyhodnotit využití prostoru ̶ od jednotlivých podlaží až po globální organizaci. Prostřednictvím aplikace Room Viewer lze stejný půdorys zobrazit na různých koncových zařízeních, například na chytrém telefonu nebo tabletu, takže Vaši zaměstnanci mohou okamžitě najít volné pracovní místo.
- Vyhodnocení aktuální poptávky po místnostech
- Prohlížeč místností: celkový pohled na všechny místnosti prostřednictvím letových tabulí
- Kompatibilita se všemi terminály
- Identifikace / redukce „schůzek duchů“
- Analýza dat pro přizpůsobení strategie pracoviště
Architektura ROOMZ: Cloudový software / On Premise software
Server ROOMZ obsluhuje až 1000 displejů z cloudu nebo v místní IT struktuře. Základem je vlastní software pro správu, který lze snadno integrovat do stávající struktury IT (např. Office 365, Microsoft Exchange, Google Kalendář). Software ROOMZ lze provozovat přímo jako cloudové řešení nebo on-premise na vlastních serverech a tvoří spojení mezi rezervačním systémem, displeji a senzory.
Roomz umožňuje následující nastavení:
- Rezervační systém na místě ̶ ROOMZ Server on Premise
- Rezervační systém on premise ̶ ROOMZ server v cloudu (Azure)
- Rezervační systém v cloudu (Office 365) ̶ ROOM server v cloudu (Azure
Díky aplikaci ROOMZ lze produkty ROOMZ snadno integrovat do stávající sítě WLAN. Aktualizaci konfigurace sítě lze rovněž spravovat prostřednictvím serveru. Díky lokálnímu použití softwaru namísto operačního systému není nutná údržba. Kromě toho to znamená, že na displeji nejsou žádná data a jsou podporovány všechny protokoly WLAN (včetně certifikátů).
Ať už jako řešení pro univerzity a obchodní parky nebo jako firemní řešení v malých kancelářích, ordinacích či sdílených pracovních prostorách ̶ ušlechtilé značení ROOMZ ladí s jakýmkoli kancelářským prostředím, přináší revoluci v efektivitě využití prostoru a přitom šetří energii.
Ostatní produkty
- Digitální dveřní cedule
Digitální značení místností s technologií E-Ink nahrazuje klasické značení s papírovým tiskem
- Události
Digitální značení má také mnohostranné využití na různých akcích, jako jsou veletrhy nebo výstavy
- Řízení prostoru
Inteligentní značení místností díky centrálnímu řízení a propojení se stávajícím plánovacím softwarem