Digitální značení místností zaručuje přehlednost a efektivitu

VÝHODY
  • Aktuální značení místností prostřednictvím centrálních změn stisknutím tlačítka
  • Přehledné digitální značení místností
  • Žádné vícenásobné rezervace / vysoké administrativní náklady díky efektivnějšímu využívání místností
  • Přímé rozhraní k programu pro správu kalendáře
  • Směrovky jako orientační pomůcka ve velkých areálech
  • Moderní vnější prezentace
PRŮMYSLOVÁ ODVĚTVÍ
  • Kanceláře / Zasedací místnosti / Konferenční místnosti
  • Nemocnice / Léčebny
  • Hotely
  • Restaurace
  • Vzdělávací instituce
  • Dopravní uzly: letiště / nádraží

Řešení digitálních nápisů na bázi E-Ink nebo e-papíru si nacházejí cestu do kanceláří nejen jako pomůcka při správě prostoru, ale také usnadňují každodenní procesy. Osvědčená technologie elektronických regálových štítků usnadňuje orientaci na dopravních uzlech, jako jsou letiště nebo nádraží, díky digitálním značkám a nekomplikované instalaci může fungovat jako ukazatel v bankách, hotelech, zdravotnických zařízeních, čerpacích stanicích, úřadech a vzdělávacích institucích. V nemocnicích lze digitální značení použít jako řešení pro označování, které podporuje plánování vyšetřoven a operačních sálů i obsazenost lůžek.

Inteligentní správa prostor a kanceláří s ROOMZ

COWORKING A SDÍLENÍ STOLŮ

Coworking využívá stále více pracujících lidí. Nezávislé společnosti zde dávají k dispozici své částečně zařízené prostory, aby poskytly pracovníkům z domova, samostatně výdělečně činným osobám nebo začínajícím podnikatelům vhodné prostory, jako jsou konferenční místnosti nebo místa na práci. Jednotlivé místnosti jsou pronajaty a rezervovány.

 

Naproti tomu sdílení stolů probíhá v rámci společnosti. Společnost (často začínající podnik) zaměstnává méně lidí, než kolik je k dispozici pracovních míst. Proto zde hraje důležitou roli řízení těchto pracovišť.

Svobodná volba obsahu a prezentace umožňuje značení ve firemním designu

Kromě doby trvání obsazení místnosti lze na elektronických štítcích na regálech zobrazit i další informace, například název akce. Změny na dveřních štítcích, například v důsledku přestěhování kolegy do nové kanceláře, také vyžadují pouze jedno kliknutí. Vzhledem k tomu, že systém elektronického značení místností lze řídit centrálně z jedné stanice prostřednictvím rádia, jsou dostupné místnosti označené digitálními dveřními nápisy celkově mnohem efektivněji využívány. Během několika sekund lze pomocí softwaru pro správu pokojů zobrazit na digitálních štítcích nové rezervace nebo rezervace, takže všechny pokoje jsou vždy aktuálně označeny.

Správa místností pomocí elektronického značení nabízí také možnost integrace vlastní firemní identity prostřednictvím individuálního uspořádání a zobrazení loga nebo obrázků na digitálních štítcích a zajišťuje jednotný vzhled s odpovídajícími firemními nápisy. Digitální nápisy, například přehled událostí na velkoformátovém displeji v hale, tak na návštěvníky nebo zákazníky působí progresivním a profesionálním dojmem.

SPRÁVA PROSTORU NAS MULTIFUNKČNÍMI E-INK DISPLEJEM S ELEKTRONICKÝM INKOUSTEMI

Hardwarová řešení Visionect jsou díky svému flexibilnímu a multifunkčnímu zobrazení ideální pro správu prostoru. Velkoformátové displeje E-Ink byly navrženy tak, aby dokonale zapadly do jakéhokoli prostředí. Digitální displeje E-Ink, které jsou k dispozici v odstínech šedi HD a v plných barvách, zaujmou svou bezchybnou čitelností, moderním hliníkovým krytem a snadným používáním. Displeje E-Ink, které jsou univerzálními nápisy, se hodí pro vnitřní i venkovní nápisy v široké škále průmyslových odvětví.

Efektivně spravujte pokoje pomocí systémů pro rezervaci pokojů

SMASS MIDDLEWARE

Middleware Smart Signage System SmaSS propojuje stávající systém MES nebo ERP se systémem elektronického značení, a lze jej tedy použít i jako software pro správu místností. Zejména prostřednictvím systému SmaSS Ofiice lze k digitálním tabulkám připojit a spravovat například kalendáře nebo systémy evidence pracovní doby. Jako obvykle lze schůzky vytvářet v kalendáři a data se pak přenášejí na displeje s elektronickým inkoustem. Díky systému SmaSS Office můžete rezervace místností spravovat flexibilně a snadno prostřednictvím webového rozhraní.