COVID-19: OMEZENÍ PŘÍSTUPU V MALOOBCHODĚ
Německá vláda se společně se spolkovými zeměmi rozhodla zmírnit omezení, aby omezila šíření Corony. Například od 20. dubna je v celé zemi až na výjimky povoleno znovu otevřít obchody do velikosti 800 metrů čtverečních. Přesto musí každý prodejce dbát na dodržování bezpečnostních a hygienických opatření. Kromě vzdálenosti 1,5 m mezi jednotlivými osobami stanoví například nařízení o ochraně před korunami v Severním Porýní-Vestfálsku, že počet zákazníků přítomných v obchodě ve stejnou dobu nesmí překročit jednu osobu na deset metrů čtverečních. Spolková země Bavorsko má přísnější požadavky a jako limit pro počet návštěvníků v obchodě doporučuje poměr jedna osoba na 20 metrů čtverečních.
Řešení: Řízení toku zákazníků pomocí digitální zátky
S uvolněním omezení COVID-19 v průmyslu a obchodě se mnoho maloobchodních podniků nyní potýká s novými výzvami: Jak zajistím minimální vzdálenost mezi zákazníky a jak budu kontrolovat počet osob v prodejně? Zatímco minimální vzdálenost se obvykle upřesňuje pomocí značek na podlaze, e-shelf-labels nabízí chytrý systém, s nímž můžete měřit tok zákazníků u vchodu a východu a prostřednictvím digitálních zákaznických zarážek nebo alternativních digitálních informačních displejů, podobně jako u systému semaforů, zákazníkovi vizualizovat, zda může právě vstoupit do prodejny, nebo musí počkat před vchodem.
Systém e-shelf-labels Smart Customer Flow Management pomocí senzorů sleduje, kolik zákazníků je právě v prodejně, a předává tyto informace uloženému softwaru. Software porovná data s předem definovaným limitem osoby a vyšle odpovídající signál na displej.
Po dosažení limitu se na digitální zákaznické zastávce zobrazí symbol STOP nebo červené světlo, které zákazníkovi signalizuje, že musí počkat před prodejnou. Pokud zákazník opustí prodejnu, změní se světelná signalizace Corona zpět na GO nebo zelenou plochu. Zobrazení lze individuálně navrhnout ve vašem firemním designu prostřednictvím systému Content on Demand a doplnit dalšími informacemi, jako je reklama nebo novinky.
- Snadná instalace a používání
- Neustálé informace o toku zákazníků v prodejně
- Transparentnost pro zákazníky a zaměstnance
- Úleva pro vaše zaměstnance prostřednictvím řešení digital signage
- Srozumitelný a intuitivní design ("systém semaforů Corona")
- Použití komponentů i po COVID-19
Instalace systému je jednoduchá a nevyžaduje žádné speciální znalosti. Pokud máte místní bezdrátovou síť (WLAN) s přístupem k internetu a standardním síťovým připojením, je váš obchod vhodný pro implementaci Smart Customer Flow Manager. K zobrazení obsahu lze použít prakticky jakýkoli monitor nebo televizor s připojením HDMI. Pokud chcete místo doporučeného digitálního zákaznického stopperu použít stávající displeje, budete kromě senzorů a softwaru, které jsou součástí systému, potřebovat také přehrávač médií, který vám rádi nabídneme jako součást balíčku. Počet snímačů závisí na uspořádání vašeho obchodu. Pokud jsou vstup a výstup shodné, stačí jeden snímač. Pokud jsou vstup a výstup oddělené, potřebujete dva snímače.
Obsah zobrazení i správu nastavení přístupu (např. nastavení limitu) lze snadno spravovat a upravovat prostřednictvím uživatelsky přívětivého webového rozhraní. Navrhněte šablony podle svého firemního designu a přidejte individuální obsah: reklamu, slevové akce, novinky v obchodě nebo obecné zprávy. Tímto způsobem můžete využít digitální zákaznické zarážky jako reklamní plochu a zkrátit tak zákazníkům dobu čekání před obchodem.
Galerie
Ceny
Všechny ceny jsou uvedeny v eurech jako netto ceny.
Senzory:
Vstup a výstup shodný (1 senzor) 169,00 € netto |
Vstup a výstup zvlášť (2 senzory) 319,00€ netto |
Varianta A: 43" digitální zákaznická zátka od e-shelf-labels.
1290,00 € netto |
Varianta B: Stávající displej s přehrávačem médií A-216W
75,00 € netto |
Měsíční poplatek za Smart Customer Stream Management (3 měsíce dopředu)
20,00 € netto |