Řešení: Řízení toku zákazníků pomocí digitální zátky

VAŠE VÝHODY
  • Snadná instalace a používání
  • Neustálé informace o toku zákazníků v prodejně
  • Transparentnost pro zákazníky a zaměstnance
  • Úleva pro vaše zaměstnance prostřednictvím řešení digital signage
  • Srozumitelný a intuitivní design ("systém semaforů Corona")
  • Použití komponentů i po COVID-19

IMPLEMENTACE A SPRÁVA OBSAHU

Instalace systému je jednoduchá a nevyžaduje žádné speciální znalosti. Pokud máte místní bezdrátovou síť (WLAN) s přístupem k internetu a standardním síťovým připojením, je váš obchod vhodný pro implementaci Smart Customer Flow Manager. K zobrazení obsahu lze použít prakticky jakýkoli monitor nebo televizor s připojením HDMI. Pokud chcete místo doporučeného digitálního zákaznického stopperu použít stávající displeje, budete kromě senzorů a softwaru, které jsou součástí systému, potřebovat také přehrávač médií, který vám rádi nabídneme jako součást balíčku. Počet snímačů závisí na uspořádání vašeho obchodu. Pokud jsou vstup a výstup shodné, stačí jeden snímač. Pokud jsou vstup a výstup oddělené, potřebujete dva snímače.


Obsah zobrazení i správu nastavení přístupu (např. nastavení limitu) lze snadno spravovat a upravovat prostřednictvím uživatelsky přívětivého webového rozhraní. Navrhněte šablony podle svého firemního designu a přidejte individuální obsah: reklamu, slevové akce, novinky v obchodě nebo obecné zprávy. Tímto způsobem můžete využít digitální zákaznické zarážky jako reklamní plochu a zkrátit tak zákazníkům dobu čekání před obchodem.

Galerie

Ceny

Všechny ceny jsou uvedeny v eurech jako netto ceny.

Senzory:

</tabulka>

Digitální nápisy na displeji:

Vstup a výstup shodný (1 senzor)

169,00 € netto

Vstup a výstup zvlášť (2 senzory)

319,00€ netto

</tabulka>

Poplatky za licence:

Varianta A: 43" digitální zákaznická zátka od e-shelf-labels.

1290,00 € netto

Varianta B: Stávající displej s přehrávačem médií A-216W

75,00 € netto

</tabulka>

Po Coroně: Obchod se zábavou a interaktivními produkty Poradenství

Senzory a displeje mohou být užitečně integrovány do infrastruktury obchodu i po pandemii COVID-19. Zatímco senzory mohou i nadále měřit toky zákazníků pro statistické účely, digitální reklamní tabule slouží například jako moderní reklamní médium nebo jako interaktivní produktový poradce. Tímto způsobem můžete svým zákazníkům usnadnit okamžité rozhodnutí o nákupu a eliminovat nutnost vyhledávání jejich oblíbeného zboží na internetu! Virtuální prodejní poradci poskytují prostřednictvím displeje nebo dotykové obrazovky základní informace o požadovaném zboží. Kromě toho propojení s digitálními cenovkami e-shelf-labels zobrazuje polohu zboží blikáním LED diod integrovaných v etiketách, čímž se eliminuje dlouhé hledání v obchodě a případné zrušení nákupu.

After Corona: Zábava v obchodě a interaktivní produktové poradenství

Senzory a displeje lze užitečně integrovat do infrastruktury prodejen i po pandemii COVID-19. Zatímco senzory mohou i nadále měřit toky zákazníků pro statistické účely, digitální billboard slouží například jako moderní reklamní médium nebo jako interaktivní produktový poradce. Tímto způsobem můžete svým zákazníkům usnadnit okamžité rozhodnutí o nákupu a eliminovat nutnost vyhledávání jejich oblíbeného zboží na internetu! Virtuální prodejní poradci poskytují prostřednictvím displeje nebo dotykové obrazovky základní informace o požadovaném zboží. Odkaz na digitální cenovky e-shelf-labels navíc ukazuje polohu zboží blikáním LED diod integrovaných v etiketách, čímž se eliminuje dlouhé hledání v obchodě a případné zrušení nákupu.

Měsíční poplatek za Smart Customer Stream Management (3 měsíce dopředu)

20,00 € netto