Co je to digital signage?
Digital signage je označení pro digitální informační nápisy, anglicky digital signage, neboli informace v digitalizované podobě prostřednictvím jednotlivých nebo síťových obrazovek, dotykových panelů a displejů, kterými lze přímo oslovit cílovou skupinu. Díky centrálnímu řízení lze informace a reklamní obsah aktualizovat během několika sekund.
Digitální komunikace může probíhat prostřednictvím klasických instalací digitálních nápisů, jako jsou informační obrazovky, moderní videopásky (V-Rail, Shelfvision nebo LCD Shelf Displays) nebo roztahovací displeje jako efektivní řešení pro reklamu na pokladně a cenovky až po senzorem řízené nákupní zážitky. Řešení interaktivního značení vedou k novým komunikačním kanálům: dotykové obrazovky fungují jako virtuální poradci se samoobslužnou funkcí a interaktivní poradenské systémy usnadňují zákazníkům rozhodování o nákupu ve stacionárních prodejnách.
- Zvýšení atraktivity stacionárního obchodu prostřednictvím inovativních řešení obchodů
- Interaktivní komunikační kanály (dotykové obrazovky jako virtuální poradci)
- Cílená interakce s cílovou skupinou prostřednictvím vizuálních podnětů na dotykových obrazovkách
- Transparentní komunikace mezi zákazníky a zaměstnanci v reálném čase
- Posílení podpory prodeje a pozice značky prostřednictvím jednotlivých marketingových opatření.
Digitální nápisy oživí Vaše prostory interaktivními aplikacemi. Přivítejte obchodní partnery a zákazníky na recepci osobními slovy na uvítací obrazovce nebo poskytněte návštěvníkům aktuální informace při vstupu do prostor ̶ například obrazovou upoutávkou na firmu. Takto přímo a efektivně oslovíte cílovou skupinu.
Digitální nápisy jsou mnohem víc než pouhý reklamní prostředek: ve vzdělávacích institucích lze pomocí digitálních displejů snadno prezentovat směry a zároveň zvýšit modernost kampusu. Takový orientační systém nebo informační tabule založená na digitálním značení jsou vhodné také pro nákupní centra, velké firemní budovy, nemocnice, a dokonce i dopravní uzly, jako jsou nádraží a letiště.
Oblasti použití řešení digital signage
Řešení digitálního značení se používají v maloobchodě, hotelnictví a gastronomii, průmyslu, facility managementu a ve veřejné dopravě. Existují různé přístupy od řešení digital signage s dotykovými LCD displeji s vysokým rozlišením, která se používají především v maloobchodě nebo gastronomii, po kiosková řešení s odpovídající interaktivitou až po velmi efektivní řešení s jedním displejem, která lze aktualizovat také prostřednictvím WiFi a LTE při venkovním nebo průmyslovém použití bez kabeláže, nebo je lze dokonce instalovat soběstačně pomocí solární energie.
.
Point-of-Sale: Digitální nápisy pro podporu prodeje a věrnost zákazníků
Řešení digitálního značení jako součást komplexní marketingové koncepce mohou vést k trvalému úspěchu v oblasti loajality zákazníků. Díky speciálně přizpůsobenému obsahu posílíte dialog, a tím i vazbu s klientelou. Proto kromě tradičního maloobchodu využívají digitální obrazovky, tablety nebo videostěny také finanční a pojišťovací agentury, a dokonce i fitness centra.
Digitální video lišty - VUSION Rail a Newton TOUCH
LCD VIDEO LIŠTA: MARKETING PŘÍMO U REGÁLU
Jako revoluční marketingový nástroj pro strategii aktivního prodeje v místě prodeje se doporučují video lišty, jako je VUSION Rail od společnosti SES-imagotag nebo Newton TOUCH od společnosti SOLUM. Lze je použít k zobrazení dynamického pohyblivého obrazového obsahu v plném rozlišení a s reklamním efektem. Tímto způsobem přitáhnete pozornost zákazníka ke svému sdělení a z potenciálních zájemců uděláte kupující, pokud jsou produkty hmatatelné a viditelné. Díky cíleným doplňkovým informacím o produktech přímo na regálu a interaktivním prvkům umožníte zákazníkům informativní a moderní nákupní zážitek a vytvoříte nové způsoby komunikace se zákazníky.
Chcete ze své police udělat marketingového ambasadora? Kliknutím na tlačítka níže získáte další informace o systému VUSION Rail nebo Newton TOUCH.
Korporátní komunikace: digitální nápisy pro transparentní organizaci
Aby agilní formy práce, jako jsou modely sdílení pracovních stolů nebo co-workingové prostory, nevedly ke konfliktům o prostor v otevřených kancelářích a zasedacích místnostech, jsou zapotřebí pokročilá řešení v oblasti správy pracovišť a místností: pomocí digitálního značení místností a odpovídajících infoboxů lze flexibilně označovat pracoviště a přímo zobrazovat volné zasedací místnosti, a to tak, aby všichni zaměstnanci měli vždy a na všech místech aktuální informace.
Interaktivní zážitky v obchodě: Elo-Touch
Řešení Elo I-Series pro interaktivní nápisy kombinuje hotový počítač s dotykovou obrazovkou a software pro správu založený na cloudu. Interaktivní dotykové obrazovky Elo v maloobchodě fungují jako virtuální prodejce a mohou z návštěvy obchodu udělat zážitkovou a informativní cestu zákazníků Vaším obchodem.
Řada Elo I-Series, umístěná na regálech, v uličkách nebo v místě nákupu, komunikuje s nakupujícími prostřednictvím Bluetooth, NFC/RFID a poskytuje zážitky spojené se značkou v grafice s vysokým rozlišením. EloView umožňuje distribuci stávajících mobilních aplikací, jako jsou například aplikace značky produktu, více obrazovek řady I prostřednictvím cloudu pro použití na místě. Videa, infografiky nebo jiné propagační nabídky mohou být k dispozici také přímo v obchodě vedle produktu. Interaktivní značení může také vytvářet inovativní komunikační možnosti, například v podobě samoobsluhy. To vytváří novou maloobchodní zkušenost přímo v místě, kde se zákazník rozhoduje.
Software EloView také poskytuje informace přímo v prodejně, takže plánování propagačních akcí může být cílené na základě kontroly nejprodávanějších položek. Vzhledem k tomu, že možnosti montáže interaktivních dotykových obrazovek jsou navrženy tak, aby splňovaly požadavky maloobchodního prostředí a nepřetržitého používání veřejností, zajišťuje řada Elo I komerční spolehlivost.
SCREEENR
ROZHODNUTÍ O KOUPI BEZ DALŠÍHO ONLINE PRŮZKUMU
Softwarové řešení pro produkty digital signage
Společnost AISS nabízí prostřednictvím systému SCREEENR platformu pro centrální správu obsahu a interaktivních asistenčních systémů na televizorech, dotykových obrazovkách, tabletech, chytrých telefonech nebo jiných mobilních zařízeních v prodejnách, které zákazníkům ve stacionárních prodejnách výrazně usnadňují rozhodování o nákupu a poskytují užitečné statistiky o chování zákazníků. Namísto vyhledávání požadovaného produktu doma na počítači nebo na vlastním chytrém telefonu převezmou chytré asistenční systémy podpůrné prodejní poradenství pro zákazníky i prodejce v prodejně na místě. Podporovaný online výzkum je tak nabízen ve stacionárním obchodě a jednoduše spravován z jedné platformy.
SCREEENR se vyznačuje systémem pro správu obsahu (CMS), který se velmi intuitivně používá a umožňuje přehrávání nejrůznějšího interaktivního obsahu na nejrůznějších koncových zařízeních. A to na dálku, na různých místech a během několika okamžiků. Tímto způsobem lze také integrovat digitální zákaznické zarážky s dotykovou funkcí i bez ní, které jsou vhodné jako reklamní displeje pro nejrůznější maloobchodní odvětví (maloobchod s potravinami, elektrospotřebiči, pekařství, řeznictví).
Produktového poradce lze přizpůsobit Vašim konkrétním potřebám. Použijte stávající obrazovky nebo využijte jedno z našich hardwarových řešení. Rádi Vám vypracujeme koncept na míru. Nejste rozhodnuti, který produktový poradce je pro Vaši aplikaci nejvhodnější a zda je stávající infrastruktura dostatečná? Rádi Vám poradíme!
Ať už se jedná o televizní řešení napříč prodejnami, personalizované informační obrazovky nebo LCD videopásky jako efektivní reklamní ceník nebo interaktivní řešení prodejen pomocí dotykových obrazovek v maloobchodě ̶ digitální informační nápisy promění Vaše reklamní sdělení ve skutečná lákadla a přinesou do stacionárních prodejen inovativní zážitek.
Digitální nápisy
- Videopruhy a protahovací displeje
Video lišty a natahovací displeje promění prostor vašeho obchodu v revoluční reklamní médium s ostře vyrytým obsahem na natažené délce 28/38 palců
. - Digitální billboard / Digitální zákaznický poutač
Ideální hardwarové řešení pro software interaktivních produktových poradců: Digitální reklamní tabule se 43palcovým Full HD displejem - ideální nástroj pro získávání nových zákazníků
- VUSION Engage
Drážka VUSION Engage je interaktivní videodrážka, na jejímž displeji lze pomocí dotykového rozhraní flexibilně nastavovat ceny a pohyblivé obrázky.