Co je to digital signage?

VÝHODY
  • Zvýšení atraktivity stacionárního obchodu prostřednictvím inovativních řešení obchodů
  • Interaktivní komunikační kanály (dotykové obrazovky jako virtuální poradci)
  • Cílená interakce s cílovou skupinou prostřednictvím vizuálních podnětů na dotykových obrazovkách
  • Transparentní komunikace mezi zákazníky a zaměstnanci v reálném čase
  • Posílení podpory prodeje a pozice značky prostřednictvím jednotlivých marketingových opatření.

Digital signage jako interaktivní komunikační řešení

Digitální nápisy oživí Vaše prostory interaktivními aplikacemi. Přivítejte obchodní partnery a zákazníky na recepci osobními slovy na uvítací obrazovce nebo poskytněte návštěvníkům aktuální informace při vstupu do prostor  ̶  například obrazovou upoutávkou na firmu. Takto přímo a efektivně oslovíte cílovou skupinu.

Digitální nápisy jsou mnohem víc než pouhý reklamní prostředek: ve vzdělávacích institucích lze pomocí digitálních displejů snadno prezentovat směry a zároveň zvýšit modernost kampusu. Takový orientační systém nebo informační tabule založená na digitálním značení jsou vhodné také pro nákupní centra, velké firemní budovy, nemocnice, a dokonce i dopravní uzly, jako jsou nádraží a letiště.

 

 

Oblasti použití řešení digital signage

Řešení digitálního značení se používají v maloobchodě, hotelnictví a gastronomii, průmyslu, facility managementu a ve veřejné dopravě. Existují různé přístupy od řešení digital signage s dotykovými LCD displeji s vysokým rozlišením, která se používají především v maloobchodě nebo gastronomii, po kiosková řešení s odpovídající interaktivitou až po velmi efektivní řešení s jedním displejem, která lze aktualizovat také prostřednictvím WiFi a LTE při venkovním nebo průmyslovém použití bez kabeláže, nebo je lze dokonce instalovat soběstačně pomocí solární energie.

.

 

Point-of-Sale: Digitální nápisy pro podporu prodeje a věrnost zákazníků

Řešení digitálního značení jako součást komplexní marketingové koncepce mohou vést k trvalému úspěchu v oblasti loajality zákazníků. Díky speciálně přizpůsobenému obsahu posílíte dialog, a tím i vazbu s klientelou. Proto kromě tradičního maloobchodu využívají digitální obrazovky, tablety nebo videostěny také finanční a pojišťovací agentury, a dokonce i fitness centra.

Digitální video lišty - VUSION Rail a Newton TOUCH

LCD VIDEO LIŠTA: MARKETING PŘÍMO U REGÁLU

Jako revoluční marketingový nástroj pro strategii aktivního prodeje v místě prodeje se doporučují video lišty, jako je VUSION Rail od společnosti SES-imagotag nebo Newton TOUCH od společnosti SOLUM. Lze je použít k zobrazení dynamického pohyblivého obrazového obsahu v plném rozlišení a s reklamním efektem. Tímto způsobem přitáhnete pozornost zákazníka ke svému sdělení a z potenciálních zájemců uděláte kupující, pokud jsou produkty hmatatelné a viditelné. Díky cíleným doplňkovým informacím o produktech přímo na regálu a interaktivním prvkům umožníte zákazníkům informativní a moderní nákupní zážitek a vytvoříte nové způsoby komunikace se zákazníky.

Chcete ze své police udělat marketingového ambasadora? Kliknutím na tlačítka níže získáte další informace o systému VUSION Rail nebo Newton TOUCH.

Korporátní komunikace: digitální nápisy pro transparentní organizaci

Aby agilní formy práce, jako jsou modely sdílení pracovních stolů nebo co-workingové prostory, nevedly ke konfliktům o prostor v otevřených kancelářích a zasedacích místnostech, jsou zapotřebí pokročilá řešení v oblasti správy pracovišť a místností: pomocí digitálního značení místností a odpovídajících infoboxů lze flexibilně označovat pracoviště a přímo zobrazovat volné zasedací místnosti, a to tak, aby všichni zaměstnanci měli vždy a na všech místech aktuální informace.

Interaktivní zážitky v obchodě: Elo-Touch

Řešení Elo I-Series pro interaktivní nápisy kombinuje hotový počítač s dotykovou obrazovkou a software pro správu založený na cloudu. Interaktivní dotykové obrazovky Elo v maloobchodě fungují jako virtuální prodejce a mohou z návštěvy obchodu udělat zážitkovou a informativní cestu zákazníků Vaším obchodem.

Řada Elo I-Series, umístěná na regálech, v uličkách nebo v místě nákupu, komunikuje s nakupujícími prostřednictvím Bluetooth, NFC/RFID a poskytuje zážitky spojené se značkou v grafice s vysokým rozlišením. EloView umožňuje distribuci stávajících mobilních aplikací, jako jsou například aplikace značky produktu, více obrazovek řady I prostřednictvím cloudu pro použití na místě. Videa, infografiky nebo jiné propagační nabídky mohou být k dispozici také přímo v obchodě vedle produktu. Interaktivní značení může také vytvářet inovativní komunikační možnosti, například v podobě samoobsluhy. To vytváří novou maloobchodní zkušenost přímo v místě, kde se zákazník rozhoduje.

Software EloView také poskytuje informace přímo v prodejně, takže plánování propagačních akcí může být cílené na základě kontroly nejprodávanějších položek. Vzhledem k tomu, že možnosti montáže interaktivních dotykových obrazovek jsou navrženy tak, aby splňovaly požadavky maloobchodního prostředí a nepřetržitého používání veřejností, zajišťuje řada Elo I komerční spolehlivost.

SCREEENR

ROZHODNUTÍ O KOUPI BEZ DALŠÍHO ONLINE PRŮZKUMU

Softwarové řešení pro produkty digital signage

Společnost AISS nabízí prostřednictvím systému SCREEENR platformu pro centrální správu obsahu a interaktivních asistenčních systémů na televizorech, dotykových obrazovkách, tabletech, chytrých telefonech nebo jiných mobilních zařízeních v prodejnách, které zákazníkům ve stacionárních prodejnách výrazně usnadňují rozhodování o nákupu a poskytují užitečné statistiky o chování zákazníků. Namísto vyhledávání požadovaného produktu doma na počítači nebo na vlastním chytrém telefonu převezmou chytré asistenční systémy podpůrné prodejní poradenství pro zákazníky i prodejce v prodejně na místě. Podporovaný online výzkum je tak nabízen ve stacionárním obchodě a jednoduše spravován z jedné platformy.

SCREEENR se vyznačuje systémem pro správu obsahu (CMS), který se velmi intuitivně používá a umožňuje přehrávání nejrůznějšího interaktivního obsahu na nejrůznějších koncových zařízeních. A to na dálku, na různých místech a během několika okamžiků. Tímto způsobem lze také integrovat digitální zákaznické zarážky s dotykovou funkcí i bez ní, které jsou vhodné jako reklamní displeje pro nejrůznější maloobchodní odvětví (maloobchod s potravinami, elektrospotřebiči, pekařství, řeznictví).

Produktového poradce lze přizpůsobit Vašim konkrétním potřebám. Použijte stávající obrazovky nebo využijte jedno z našich hardwarových řešení. Rádi Vám vypracujeme koncept na míru. Nejste rozhodnuti, který produktový poradce je pro Vaši aplikaci nejvhodnější a zda je stávající infrastruktura dostatečná? Rádi Vám poradíme!

Ať už se jedná o televizní řešení napříč prodejnami, personalizované informační obrazovky nebo LCD videopásky jako efektivní reklamní ceník nebo interaktivní řešení prodejen pomocí dotykových obrazovek v maloobchodě  ̶  digitální informační nápisy promění Vaše reklamní sdělení ve skutečná lákadla a přinesou do stacionárních prodejen inovativní zážitek.