Zvýšení efektivity v cestovním ruchu prostřednictvím elektronického značení
Turismus je jedním z největších průmyslových odvětví na světě. S rozvojem online cestovních portálů mohou uživatelé snadno a v rekordně krátkém čase porovnávat různé cestovní nabídky na internetu. Důsledkem online podnikání v cestovním ruchu a vysoké poptávky zákazníků jsou neustále se měnící ceny, takže rychlá aktualizace offline nabídek je v regionálním cestovním ruchu naprostou nutností. Elektronické regálové etikety jako digitální značení ̶ ať už na letišti, v řetězcích franšízových cestovních kanceláří nebo u soukromých poskytovatelů cestovních služeb ̶ zaručují rychlé a flexibilní řešení pro označování nabídek a vysokou úroveň služeb.
ELEKTRONICKÉ REGÁLOVÉ ETIKETY PRO VYŠŠÍ SPOKOJENOST ZÁKAZNÍKŮ
Elektronické značení zaručuje dobrou čitelnost obsahu až do úhlu 180 stupňů – a to trvale bez použití papíru. Nastavení napříč lokalitami lze ovládat současně a centrálně prostřednictvím digitálních značek. Elektronické regálové etikety ušetří společnosti nejen náklady na tisk, ale také čas. Díky digitálnímu značení se pozornost opět více soustředí na zákazníka, protože zaměstnanci mají více času na péči o něj. Zaměstnanci mohou využít zvýšené časové zdroje ke komplexnějším reakcím na individuální požadavky klientů. Tímto způsobem lze mnohonásobně zvýšit efektivitu prodeje a spokojenost zákazníků, aniž by to vyžadovalo více času zaměstnanců.
PŘIZPŮSOBENÉ E-SHELFOVÉ ŠTÍTKY, KTERÉ PŘITAHUJÍ POZORNOST
Výhody fungujícího systému ESL pro zaměstnance a žadatele o dovolenou se neomezují pouze na delší časový rámec pro obsluhu zákazníků. Zejména optimalizace kreativního designu nabídek nabízí obrovský potenciál pro zvýšení prodeje. Možnost centralizovaného návrhu elektronických značek předává sdělení o zboží do rukou marketingových specialistů. Nabídkové štítky tak lze zobrazovat podle firemně psychologických preferencí a výrazně je vylepšit. Elektronické značky jsou k dispozici také v různých velikostech. Tímto způsobem lze zvýraznit slevové akce pomocí individuální varianty velikosti digitálních nápisů. Možnosti barevného provedení elektronických značek nejsou nijak omezeny: barevně zvýrazníte konkrétní ceny a propagační akce na štítcích e-shopu a zákazníci si při průchodu kolem budou lépe uvědomovat speciální nabídky, což Vám pomůže zvýšit oblibu u zákazníků.
ELEKTRONICKÉ REGÁLOVÉ ETIKETY PODPORUJÍ PRODEJNOST V CESTOVNÍM RUCHU.
Abychom byli v cestovním ruchu neustále aktuální a konkurenceschopní, je nutné rychle reagovat na každodenní změny. Pokud se změní ceny, informace o dodavateli nebo hotelu, mohou zaměstnanci tyto aktualizace provést z pohodlí svého pracovního stolu. Jediným kliknutím myši jsou všechny údaje o elektronických oceněních opět aktuální. Buďte kreativní a umístěte například v současné době nejlevnější nabídku zájezdů na elektronický štítek ve výloze – pokud je nabídka zájezdů plně obsazena, lze ji digitálně a rychle aktualizovat na novou nabídku dovolené.
- Označení aktuálních nabídek
- Představení nabídek na poslední chvíli
- Ocenění s designem firemní psychologie
- Zvýšený zákaznický servis
- Nejnovější cestovní nabídky
- Nejlevnější cestovní nabídky
- Udržitelnost
- Centralizované řízení
- Efektivita prodeje
- Péče o zákazníky
- Spokojenost zákazníků
- Design
- Včasnost ceny
- Konkurenceschopnost
Ähnliche Produkte
- Trade
Pro maloobchodníky nabízíme oborově specifická řešení pro propojení elektronického obchodu, maloobchodu a zákaznických programů
- Události
Digitální značení má také mnohostranné využití na různých akcích, jako jsou veletrhy nebo výstavy
- Řízení prostoru
Inteligentní značení místností díky centrálnímu řízení a propojení se stávajícím plánovacím softwarem