Efektivní řízení nemocnic pomocí elektronického značení
Respekt a spolehlivost: dvě klíčové kompetence pro lékařské procesy. Zejména zdravotnický sektor může digitalizaci efektivně využít ve svůj prospěch vzhledem k rostoucímu počtu lůžkových zdravotnických služeb a současnému nedostatku zdravotních sester. Elektronické značky jsou zásadním krokem správným směrem ke zvýšení efektivity nemocničních procesů, ulehčení personálu a snížení nákladů.
Elektronické značky ke zlepšení nemocniční hygieny
Rádiové cedule mohou optimalizovat nejrůznější požadavky na označování v nemocnicích a kromě estetického vzhledu nabízejí i optimální hygienu: díky tomu, že neobsahují papír, elektronické cedule významně přispívají k prevenci infekcí a lepší hygieně v nemocnicích.
Digitální management: E-Ink displej jako označení místnosti
Ošetřovatelský personál v nemocnicích je konfrontován nejen s péčí o pacienty, ale také s nemocniční administrativou. Zejména plánování lůžek a s tím spojené ruční označování pokojů vede k vysokým administrativním nákladům a okrádá zaměstnance o drahocenný čas.
E-Ink cedule nahrazují těžkopádné a zdlouhavé papírové dveřní cedule a jsou považovány za flexibilní, digitální a inovativní označení dveří v nemocnicích. Informace o pacientovi, jako je jméno, délka pobytu, číslo lůžka a pokoje, mohou být přeneseny digitálně na elektronický štítek rádiem pomocí speciálního softwaru pro označování a centrálně kontrolovány personálem z pracoviště. Aktualizace přiřazení místností vyžaduje pouze jedno kliknutí a zobrazí se během několika sekund na E-Ink displeji příslušné místnosti. Díky elektronickému označování pokojů jsou údaje pro lékaře, personál i pacienty vždy aktuální a přehledné. Displej E-Ink zajišťuje efektivnější a bezpečnější léčebné procesy, protože dostupné pokoje pro pacienty lze zobrazit a okamžitě použít bez nutnosti manuálního zásahu.
E-Ink displej jako efektivní systém rezervace místností pro konference
Kromě elektronického značení pokojů pro pacienty mohou displeje s elektronickým inkoustem sloužit také jako digitální rezervační systém pro konference a schůze. Dynamicky a centrálně lze vyměňovat také informace o aktuálních událostech, přeobjednání konference nebo aktualizaci termínů schůzek. Na displeji s elektronickým inkoustem lze kdykoli zobrazit také aktualizace nebo podrobné informace, jako je název nebo doba trvání konference v místnosti.
Inovativní digitální nápisy zaujmou dlouhou provozní životností, nízkou spotřebou energie díky technologii elektronického papíru a nesčetnými možnostmi montáže. Jednoduchá infrastruktura nevyžaduje žádnou kabeláž, takže elektronický regálový štítek lze snadno nainstalovat kamkoli. Displej zůstává stabilní i v případě přerušení napájení.
- Označení místností
- Systém rezervace pokojů
- Značky
- Zdravotnická administrativa
- Značky na dveřích
- Aktuálnost
- Transparentnost
- Zabezpečení
- Jednoduchost
- Zlepšení nemocniční hygieny
- Udržitelnost
- Prevence infekcí
- Jednoduché značení místností
- Aktuální a transparentní data
- Nízká spotřeba energie
- Mnoho možností zapínání
Další oblasti použití
- Události
Digitální značení má také mnohostranné využití na různých akcích, jako jsou veletrhy nebo výstavy
- Řízení prostoru
Inteligentní značení místností díky centrálnímu řízení a propojení se stávajícím plánovacím softwarem
- Turistika
e-shelf-labels zajišťují rychlé a flexibilní řešení pro označování nabídek