Be Smart(bin)! ̶ snadné řízení logistiky pomocí SmartBin Flex a SmartLabel
Rychle se měnící doba, kterou zažíváme díky digitalizaci a globalizaci, vyžaduje optimální řízení času, abyste se odlišili od konkurence. Produkty SmartBin Flex a SmartLabel přesně tohle umožňují: automatizovaný systém doplňování zásob a bezproblémová správa objednávek zajišťují celkové zlepšení logistických procesů ve Vaší společnosti. Nabídka hardwaru společnosti PDi Digital se zaměřuje na SmartBin Flex a SmartLabel, které jsou ve vzájemné kombinaci navrženy tak, aby revolučním způsobem změnily cestu od nedostatku produktů ve skladu až po objednávání a doplňování zásob.
SmartBin Flex - od běžných zásobníků k jedinečnému řízení zásob
Nezávislý, flexibilní a spolehlivý ̶ SmartBin Flex pracuje zcela automaticky, bez dalších manuálních činností. Díky snímačům hmotnosti, které jsou pevně spojeny s kontejnery, zajišťuje hardwarové řešení optimalizovanou kontrolu zásob, což šetří čas i nervy. Každý box je nezávislý, takže jej lze flexibilně integrovat do stávajícího montážního pracoviště. Bezdrátový, a tedy zcela mobilní, lze jej postavit na libovolném místě a je okamžitě funkční. Díky automatické kontrole chyb integrované do systému SmartBin je tento systém odolný proti chybám. Díky své konfiguraci je v provozu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a umožňuje neustálé sledování skladu. Nejpůsobivější funkcí je však možnost řídit celý objednací cyklus, což umožňuje zásobování přímo na montážní stanici. Funkce SmartBin doplňuje propojení se softwarovým řešením ARIMS a související přístup do digitálního kokpitu navrženého společností PDI Digital.
- Plně automatické použití 24 hodin denně, 7 dní v týdnu
- Snímače hmotnosti pro kontrolu zásob
- Mobilní díky bezdrátovému připojení
- Odolný proti poruchám
- Úplné řízení objednávkového cyklu
- Přímo na montážním pracovišti
- ARIMS - přístup k softwaru pro správu
Automatické řízení zásob - jak funguje proces doplňování zásob?
Zásobník SmartBin Flex je integrován do uspořádání montážního pracoviště jako flexibilní součást, přičemž senzory hmotnosti průběžně kontrolují skladové zásoby. Řídicí data jsou trvale odesílána rádiovým spojením do systému Bossard. Pokud dojde k logistickým problémům a je dosaženo dohodnuté minimální úrovně zásob, automaticky se spustí objednávka na doplnění a předá se dodavateli. Dodavatel dodá objednané zboží zákazníkovi bez stresu. Tento proces se znovu spustí vždy, když jsou materiály nebo produkty spotřebovány, takže se již nemusíte obávat případných nedostatků.
Shrnutí výhod jeho používání:
- Zkrácená doba objednávky a dodání
- Snížení skladových zásob, menší potřeba místa
- Zjednodušený proces bez ručního zásahu
- Bezúdržbové
- Možnost rychlé proaktivní reakce na poptávkové špičky
- Snížení provozních nákladů
- Absolutní spolehlivost
SmartLabel - chytré štítky pro správu informací o výrobku
Sortiment výrobků je rozšířen o SmartLabel. Ještě menší a flexibilnější, SmartLabel se přizpůsobí stávající infrastruktuře Vaší společnosti. Vizuální ověření, bezdrátové funkce a mobilita štítkovače SmartLabel rovněž optimalizují pracovní postup. Samozřejmostí je synchronizace s daty v reálném čase i řízení celého cyklu zakázky.
Synchronizace s daty v reálném čase i řízení celého cyklu zakázky je samozřejmostí.
SmartLabel je inteligentní digitální štítek, který lze připevnit na jakýkoli typ krabice. Na štítku se vždy zobrazují informace o produktu a u opakovaných objednávek také stav objednávky a datum dodání. Díky tomu je štítek SmartLabel dokonalým doplňkem systému SmartBin Flex pro zobrazování důležitých stavových zpráv o množství a požadavcích. Hlavní výhodou štítku SmartLabel, který je založen na technologii elektronického papíru, je možnost flexibilního (pře)objednávání stisknutím jediného tlačítka. Displej je snadno čitelný i za různých světelných podmínek, je spolehlivý, bezúdržbový a má nízkou spotřebu energie.
- Vizuální ověření
- Bezdrátový a mobilní
- Přizpůsobivost při použití stávající infrastruktury
- Data v reálném čase
- Úplné řízení objednávkového cyklu
Ilustrace procesu objednávání pomocí štítku SmartLabel
Ilustrace procesu objednávání pomocí štítku SmartLabel
Pokud byl dosaženo dříve nastavené minimální zásoby, stisknutím tlačítka objednávky se jednoduše provede objednávka doplnění. Údaje jsou automaticky předány dodavateli a zpracovány. Stav objednávky a datum dodání jsou na štítku SmartLabel neustále viditelné. V závislosti na dohodě jsou výrobky dodávány do oddělení příjmu zboží nebo přímo na montážní pracoviště.
Shrnutí výhod štítku SmartLabel
- Zjednodušení procesů díky přímému objednávání na montážním pracovišti
- Důvěra a bezpečnost díky transparentnosti
- Bezúdržbové
- Snížení celkových nákladů na vlastnictví
- Zvýšení vnitřní efektivity
- Zvýšení ziskovosti
- Více času na hlavní úkoly společnosti
Be Smart(bin)!
Chytrá průmyslová řešení SmartBin a SmartLabel spojují dvě věci: potřebu digitalizace v průmyslu a logistice a vhodný čas. Přesvědčte se o hardwarových řešeních, která spolu se správným softwarem přinášejí revoluci v řízení logistiky. Uvědomujete si potenciál technologií SmartBin Flex a SmartLabel a máte zájem o představené produkty? Kontaktujte nás, rádi Vám poradíme!