Elektronické cenovky: nové směry v automobilovém průmyslu
Stále více společností naskakuje na vlnu digitalizace. Z této digitální transformace může těžit zejména automobilový průmysl. S využitím digitálních cenovek na ojetých a nových vozidlech, jako jsou automobily, motocykly a skútry, se pro Vašemu podniku otevírají nové možnosti optimalizace. Takto se stanete průkopníkem v automobilovém průmyslu.
Výhody elektronických cenovek v autobazaru
Používáním elektronických cenovek a digitálního označování cen lze výrazně zvýšit ziskovost a kvalitu společnosti. To Vám ušetří čas i peníze. Zaměstnanci se tak mohou více soustředit na poradenství při prodeji vozidel. Díky digitálnímu označování se také vyhnete časové náročnosti a nákladům na tisk. Elektronické cenovky tak nabízejí snadnou správu na místě.
- Automobilový průmysl
- Ojeté vozy
- Motocykly
- Vozidla
- Váleček
- Automobilový průmysl
- Průmysl vozidel
- Nové auto
- Aktuálnost ceny
- Zvýšená péče o zákazníky
Elektronická cenovka se uděluje také rádiem a lze ji ovládat přímo ze stolu. Můžete tak nahradit manuální cenu a informační údržbu svých vozidel. Synchronizace cen s prodejními portály vozidel je zjednodušená a automatizovaná. Díky elektronickému označování cen aktualizujete ceny jediným kliknutím a minimalizujete chybovost zejména při sezónních cenových akcích a speciálních týdnech je to pro automobilový průmysl významná výhoda. Dynamická tvorba cen vozidel a ojetých vozů ze správy zásob je pro Váš obor významnou výhodou. Tím vaše firma získá vyšší cenu.
- Dynamická cena
- Vyhledávání aut a klíčů
- Snadná správa
- Pružná aktualizace cen
- Udržitelnost
- Průkopník automobilového průmyslu
Integrované E-Ink displeje zaručují vysoké rozlišení obsahu a dobrou čitelnost v rozmezí téměř 180 stupňů. Při vývoji a používání bezdrátových cenových značek se zohledňuje také hledisko udržitelnosti. Jednak není k zobrazení potřeba elektřina, jednak elektronický papír šetří spotřebu papíru. Elektronické cenovky jsou navíc odolné vůči teplu a chladu. To je velmi žádoucí pro flotilu vozidel v otevřeném terénu. Závěrem lze říci, že používání elektronických cenovek v automobilovém průmyslu umožní společnosti snadno spravovat svůj vozový park, mít přehled o cenách a reagovat na konkurenci. Automobilový průmysl se tak díky používání digitálních etiket stává ještě konkurenceschopnějším.
Další oblasti použití
- Hotelnictví a stravování
Elektronické cenovky nabízejí velkou přidanou hodnotu i v oblasti prodeje v hotelnictví a gastronomii
- Turistika
e-shelf-labels zajišťují rychlé a flexibilní řešení pro označování nabídek
- Řízení nemocnice
Rádiové značky mohou optimalizovat nejrůznější požadavky na označování a nabízet optimální hygienu