Revoluční řešení pro správu vašich front
Linistry je mnohem víc než jen softwarové řešení - je odpovědí na měnící se potřeby vaší organizace a vašich zákazníků. S Linistry získáte flexibilní a přizpůsobené řízení front, které optimalizuje vaše operace, zvyšuje efektivitu a posouvá zákaznickou zkušenost na vyšší úroveň.
V maloobchodě může být čekání pro zákazníky frustrující, ať už se jedná o sezónní špičky, výprodeje nebo propagační akce. S aplikací Linistry můžete toto čekání proměnit v cenný nákupní čas. Zákazníci již nemusí stát v dlouhých frontách a uvolněný čas mohou využít k prohlížení a dalšímu nakupování ve vašem obchodě.
Zvyšte svou efektivitu a prodej!
KRÁTKÉ ČEKACÍ DOBY
Linistry nabízí přehledné fronty, i když je čekací doba krátká. Pro zákazníky je užitečné vědět, kde se ve frontě nacházejí, protože to může pomoci předejít nedorozuměním. Tím, že Linistry zákazníky upozorní, kdy na ně přijde řada, vytváří pohodový zážitek z obsluhy. Zákazníci mohou po upozornění předstoupit, což zase umožňuje personálu pracovat uvolněněji.
DELŠÍ ČEKACÍ DOBY
Linistry umožňuje stavět fronty na dálku, zejména při delších čekacích dobách. Tím se snižuje počet osob, které musí čekat na místě, což následně zabraňuje vzniku zácp a přeplněných prostor. To přispívá nejen k efektivitě, ale také zvyšuje bezpečnost a pohodlí vašich zákazníků.
CROSS-SELLING
Pro maloobchodníky je každá interakce se zákazníkem příležitostí ke zvýšení prodeje. Aplikace Linistry byla vyvinuta s ohledem na tuto skutečnost a nabízí integrované funkce, které podporují křížový prodej a snižují míru opuštění prodejny. Zákazníkům můžete přímo zasílat personalizované nabídky a informace, které ovlivní jejich nákupní rozhodnutí a zvýší prodej.
JEDNODUCHÁ [A] BEZPROBLÉMOVÁ INTEGRACE
Linistry je okamžité řešení, které lze spustit bez složité instalace. Flexibilní implementaci lze provést v různých infrastrukturách a s různými hardwarovými produkty. Kompatibilita s průmyslovými standardy umožňuje bezproblémovou spolupráci se stávajícími systémy bez nutnosti nových komunikačních kanálů.
Existuje mnoho způsobů, jak se zapojit do práce se službou Linistry: Je možné se zapojit do stávající aplikace, na webových stránkách bez aplikace, v chatbotu nebo dokonce bez digitálního zařízení. K dispozici je také identifikace kreditní kartou nebo jinou čipovou/magnetickou kartou.
- Maloobchod
- Telekomunikace
- Události
- Orgány veřejné správy
- Lékárny
- Kadeřnictví
Přehled dalších výhod systému Linistry
-
Snadný přístup: Linistry je přístupná na místě i na dálku, což vám poskytuje maximální flexibilitu.
-
Bonus v podobě volného času: Méně čekání šetří čas a zvyšuje loajalitu zákazníků. Návštěvníci mohou volně trávit svůj čas a pokračovat v nákupu, aniž by se museli obtěžovat čekáním na místě.
-
Upozornění v pravý čas: Linistry zajistí, že vaši zákazníci budou včas informováni, kdy na ně přijde řada.
-
Práce v pozadí: Systém může pomoci plánovat práci na základě příchozích dat tím, že zobrazí období špičky a mimo špičku a doporučí vhodná komunikační opatření.
-
Flexibilita: Linistry nabízí různé možnosti přizpůsobení a lze jej bezproblémově integrovat do stávajících aplikací, webových stránek, chatbotů a dalších.
To by vás mohlo zajímat také
- Content-Management | Screeenr
Screeenr je digitální platforma pro centralizovanou správu digitálních nápisů a interaktivních produktových poradců.
- Scan & Go | Shopreme
Platba u regálu. Kombinujte digitální cenovky s mobilním platebním řešením, které vašim zákazníkům nabídne inovativní nákupní zážitek & plně automatizované účtování.
- Trade
Pro maloobchodníky nabízíme oborově specifická řešení pro propojení elektronického obchodu, maloobchodu a zákaznických programů