Digitální označování cen jízdního Fahrrad XXL Franz
Pod heslem „EXPERIENCE / TEST / RIDE“ představuje Fahrrad XXL Franz jako součást skupiny Fahrrad XXL rozmanitost značky, osobní poradenství, vášeň a know-how kolem jízdního kola. V jejich obrovských prodejnách kol najdou zákazníci nejen jízdní kola a elektrokola, ale také velký výběr příslušenství, od přileb až po držáky na láhve na vodu. S obchodem se stacionárními potřebami souvisí rozsáhlý internetový obchod, který digitálně odráží celý sortiment skupiny Fahrrad XXL.
Výzvou bylo nabídnout obrovským obchodům s jízdními koly moderní a především dynamické řešení označování cen, které by se rychle přizpůsobilo měnícím se online cenám, aniž by zabíralo mnoho času. S 2000 až 3000 koly a mnoha dalšími cyklistickými doplňky potřeboval Franz Fahrrad XXL digitální řešení. Systém ESL s digitálními cenovkami a softwarem propojeným s interním systémem pro správu zboží se v tomto případě stal ideální volbou a byl nejprve testován na pobočce v Griesheimu. Následovalo zavedení do poboček Fahrrad Franz GmbH v Mühlheimu-Kärlichu, Mohuči a Koblenci a do prodejen dalších členů skupiny Fahrrad XXL po celém Německu.
Řešení elektronických regálových štítků pro Fahrrad XXL Franz zahrnuje štítky VUSION ve velikostech 1.6 a 2.2 od společnosti SES-imagotag spolu se softwarem Jeegy. K připevnění elektronických cenovek na jízdní kola se používají speciálně vyvinuté držáky. Výhodou pro zaměstnance je centrální kontrola všech cenovek prostřednictvím softwaru ve spojení se stávajícím systémem správy zboží. Stačí několik kliknutí a ceny lze nyní upravovat v celém obchodě, aniž by personál musel ručně měnit nápisy. Řešení ESL navíc umožňuje automatické a dynamické označování cen synchronizované s internetovým obchodem. To zaručuje transparentnost a cenovou konkurenceschopnost na síti i v místním stacionárním obchodě.
Efektivní řízení cen pro různorodý sortiment
„S e-shelf-labels jsme získali kompetentního partnera pro digitalizaci naší společnosti. Angažovaný tým nabízí dobré koncepty pro naše požadavky, což významně přispívá k úspěšné realizaci. Oceňujeme vynikající podporu našich projektů a těšíme se na další spolupráci." – Julian Hermes, zástupce ředitele Fahrrad Franz GmbH
Zavedení řešení elektronických regálových etiket umožňuje efektivní a centrální označování cen a správu všech cenovek ve velkých prodejnách skupiny Fahrrad XXL. Z úspory času profitují zákazníci, jelikož zaměstnanci mohou věnovat více času poradenství. Použití elektronických cenovek zároveň znamená, že zobrazené ceny jsou vždy aktuální, v souladu s cenami v internetovém obchodě, a tudíž konkurenceschopné. Odpadají tak dotazy ohledně rozdílů v cenách nebo pozdního označení speciálních nabídek. Nákupní zážitek se tak stává stejně moderním a dynamickým jako nabízené produkty.