Přiléhá jako ulitý: fashionTAG pro Váš obor
V celém Německu se ročně utratí více než 70 miliard eur za oblečení, sportovní zboží a obuv. Tento pozitivní růst v módním průmyslu je již několik let stabilní. V důsledku konkurence ze strany internetových prodejců se však zvýšily požadavky zákazníků na stacionární prodejce módy i na prodejce sportovních potřeb. Aby bylo možné vyrovnat se s vysokou dynamikou obchodu s textilem a módou, mohou elektronické cenovky digitalizovat textilní průmysl v maloobchodě. fashionTAG zobrazují aktuální zásoby a cenu elektronicky na etiketě, zaručují vysokou čitelnost s dlouhou životností baterií, minimalizují reklamace zákazníků a poskytují více času na poradenství. Díky modernímu designu je fashionTAG vhodný zejména jako digitální cenovka pro módu a textil, protože je poměrně malý, a lze jej proto snadno připevnit například na boty.
- Minimalizace stížností zákazníků díky tvorbě cen v reálném čase
- Jednotnost online a offline cen
- Konkurenceschopnost díky flexibilním slevám a slevám na základě událostí
- Globální přesnost cen pro maloobchodníky
O rychlém nákupním a vyhledávacím chování zákazníků svědčí v neposlední řadě i minimalizovaná návštěvnost pěší zóny. Když zákazník vstoupí do obchodu, obvykle již dokonale zná ceny konkurenčních výrobků ̶ i v obchodě si může aktuální ceny vyhledat na internetu. Cenovky v obchodech s módou mohou být obtížně čitelné, pokud bylo zboží několikrát zlevněno. Časté ruční změny cen zároveň snadno vedou k jejich nesprávnému označování, což následně vede ke stížnostem zákazníků. Díky přesnému stanovení ceny v reálném čase zaručuje fashionTAG, že zboží stojí přesně tolik, kolik je na něm uvedeno u pokladny. Skutečnost, že ceny jsou v systému fashionTAG aktualizovány centrálně bez dalšího manuálního úsilí, umožňuje v módním průmyslu, který je citlivý na ceny, řídit ceny s ohledem na budoucnost a bez chyb. Zaměstnanci prodejny již nemusí tisknout, připevňovat a kontrolovat cenovky u jednotlivých položek v obchodě. Prodejce tak může spontánně reagovat na vývoj poptávky a zákazníci jsou okamžitě informováni o slevových akcích a nabídkách ̶ například o sezónních slevách.
Stacionární obchod boduje zákaznickým servisem a poradenstvím. S inovativním systémem inventury v reálném čase digitálních cenovek je věčné hledání a počítání položek ve skladu nebo na pobočce minulostí. Díky integrovanému čipu NFC zobrazuje fashionTAG vždy aktuální informace o zboží, například v jaké velikosti je sportovní bota k dispozici a jak často je tato velikost ještě k zakoupení v inventáři. Pomocí QR kódů lze digitální cenovky propojit s chytrým telefonem zákazníka, například pro rezervaci produktů v obchodě. Moderní maloobchodní koncepty vytvářejí pro zákazníky digitálně podporovaný nákupní zážitek: například „prezentace jednoho kusu", kdy je každý kus oblečení a doplňků prezentován pouze jednou, může vytvořit inspirativní tematické světy a dát Vašemu obchodu charakter showroomu.
Zákazníci si mohou naskenovat požadované zboží prostřednictvím chytrého telefonu, vybrat si velikost a vyzkoušet si ji v chytrých kabinkách. Pokud jim oblečení nesedí, mohou si ve kabince prostřednictvím displeje objednat jinou velikost. Stisknutím tlačítka lze také přivolat osobního poradce. Správa zásob v reálném čase fashionTAG ̶ Label přináší revoluci v produktivitě práce a službách zákazníkům: máte více času na kompetentní poradenství zákazníkům, které je zejména ve sportovním maloobchodě nezbytné. Obousměrný systém řízení zásob je velmi přesný, protože neustále získává a vkládá data z prodeje výrobků v reálném čase, čímž zvyšuje přesnost zásob. Vedlejší efekt pro maloobchodníky často vede ke zvýšení prodeje v obchodech.
- Zobrazení aktuálně dostupného zboží prostřednictvím správy zásob v reálném čase
- Futuristické koncepty provozu a obchodu pro novou cestu k zákazníkovi
- Úspora času pro zákaznický servis a poradenství
- Bezproblémová aplikace na malé předměty, jako je sportovní obuv
- Individuální vzhled showroomu pro Váš obchod
- Přístup NFC / připojení chytrého telefonu pro rezervace položek
- Optimalizace procesů a zvýšení produktivity práce
INOVATIVNÍ A INDIVIDUÁLNÍ DESIGN PRODEJEN
Pro svůj obchod nebo butik si můžete vybrat fashionTAG v barvě a velikosti, která nejlépe odpovídá firemní identitě vaší značky a módního řetězce. Na tenkém a lehkém fashionTAG je také prostor pro umístění loga nebo grafiky značky. Digitální cenovky s atraktivním designem zajišťují exkluzivní a moderní vzhled v módním průmyslu i ve sportovním maloobchodě, inspirativní zážitek ze značky a nakupování a zvyšují motivaci zákazníků k nákupu. Ať už jde o boty, oblečení nebo doplňky - fashionTAG vám padne jako ulitý!
Zaplaťte rychle a bezkontaktně pomocí funkce Scan & Go
Nakupujete na místě a zároveň využíváte výhod online nakupování? Se softwarem Scan & Go je to možné, protože zboží lze pohodlně zaplatit přímo v obchodě ̶ bez dlouhého čekání u pokladny a kontaktu s personálem nebo pokladním zařízením. Po naskenování fashionTAG chytrým telefonem pomocí NFC nebo QR kódu může zákazník za požadované zboží přímo zaplatit a poté opustit obchod.
Scan & Go ̶ inovativní platební řešení od e-shelf-labels ve spolupráci se Shopreme a SES-imagotag ̶ lze snadno propojit s fashionTAGy a díky mobilní samoobslužné pokladně umožňuje zákazníkům zvláštní nákupní zážitek. Nakonec to není jen úspora času, protože možnost získat další informace o produktu a tipy na speciální akce jsou považovány za další výhodu ve srovnání s běžným nákupním procesem u pokladny.
Další oblast použití: akreditace událostí pomocí fashionTAG
Nejen v rámci módního průmyslu se fashionTAGy projevují v plné míře, ale používají se také v rámci akreditace na veletrzích a akcích jako přístupové karty nebo průkazy. Univerzální zařízení přesvědčí moderním designem a flexibilním ovládáním, které umožňuje rychlou aktualizaci a individuální přizpůsobení místu konání akce.
Abyste mohli zaručit hladký průběh akce, je třeba strukturovaný a plánovaný management hostů. Je důležité, aby byl přístup do různých návštěvnických oblastí neustále regulován. Zde se fashionTAGy uplatní jako akreditační visačky a personalizované vstupenky: na fashionTAG lze předem uložit údaje o návštěvnících, které jsou již uloženy v systému, a další webové služby. To usnadňuje odbavení i celkovou správu návštěvníků na akcích, jako jsou sportovní události, festivaly, obchodní akce nebo veletrhy. Osobní údaje uložené ve formě čárového kódu nebo QR kódu lze pak během několika sekund načíst pomocí vhodné čtečky nebo chytrého telefonu.
Pomocí inteligentního roamingu v rámci sítě přístupových bodů lze centrálně řídit kontrolu přístupu a zajistit tak vysokou úroveň komfortu a bezpečnosti návštěvníků. Kromě technických detailů, jako je dlouhá výdrž baterie, přesvědčí fashionTAG i moderním a praktickým designem. Jako vhodný držák slouží individuálně potisknutelné šňůrky, které lze navrhnout podle firemní identity vaší společnosti. Rozhodněte se pro elektronickou správu účastníků a digitalizujte své akreditační procesy!
Ostatní produkty
- Scan & Go - Platba u regálu
Platba u regálu. Kombinujte digitální cenovky s mobilním platebním řešením, které vašim zákazníkům nabídne inovativní nákupní zážitek a umožní plně automatizovanou fakturaci
- Trade
Pro maloobchodníky nabízíme oborově specifická řešení pro propojení elektronického obchodu, maloobchodu a zákaznických programů
- Štítky háčků
Minimalistické cenovky, zejména pro obchod.