Elektronické cenovky pro T-Mobile
Při vstupu do pražských prodejen T-Mobile je okamžitě patrné jedno: nejmodernější technologie se snoubí s atraktivním designem. Digitální cenovky od e-shelf-labels jsou nyní klíčovým prvkem při vytváření této estetiky. Více než 100 poboček v České republice je vybaveno štítky značky SoluM. Zejména na regálech a stojanech s produkty Apple pomohou elektronické cenovky vhodně prezentovat špičková zařízení. Dříve používané papírové etikety se již zdály být zastaralé. Digitální štítky nabízejí další výhodu, a to možnost zobrazit komplexní a aktuální informace o vystavených produktech - to je v maloobchodě důležité zejména u elektronických zařízení. Jednou z výzev bylo navrhnout e-ink značení, které by dobře ladilo se stěnami osvětlenými typickou purpurovou barvou společnosti T-Mobile.
Naše řešení: Elegantní štítky z řady Newton Pro od společnosti SoluM. T-Mobile CZ se přiklonil k modelům s displejem o velikosti 2,9 a 4,2 palce. V každé pobočce se používá přibližně 20 těchto elektronických cenovek. Etikety nejenže vypadají mimořádně dobře na regále, ale díky nejnovější technologii E-Ink také září ve čtyřech různých barvách. Menší displeje s úhlopříčkou 2,9 palce diskrétně a bez odvádění pozornosti od výrobků prezentují základní informace, zatímco o něco větší modely s úhlopříčkou 4,2 palce nabízejí další prostor například pro reklamu na různé tarify mobilních telefonů. Tyto štítky bez problémů zapadají do moderního konceptu prodejny a díky propojení s cloudovým softwarem SaaS je lze aktualizovat v reálném čase, aby poskytovaly vždy aktuální informace.
Řešení pro největšího poskytovatele
Jako jeden z největších poskytovatelů komunikačních služeb v České republice potřebuje T-Mobile řešení, která jsou nejen technologicky vyspělá, ale také udržitelná a trvalá. Doporučené štítky od e-shelf-labels, ESL Newton Pro, právě toto nabízejí: díky dlouhé životnosti baterie až 10 let (7 000 až 10 000 aktualizací) jsou velmi efektivní. Díky certifikaci IP68 jsou štítky odolné proti prachu a stříkající vodě. Do zařízení lze nahrát sedm různých stránek, mezi kterými lze přepínat stisknutím tlačítka. To pomáhá interaktivně radit zákazníkům při rozhodování o nákupu, zejména pokud jde o vysoce technické produkty, které vyžadují vysvětlení. Díky cloudovému systému lze elektronické regálové štítky ve všech prodejnách aktualizovat současně stiskem jediného tlačítka. Díky tomu je možné mimořádně rychle a pružně reagovat na případné cenové slevy nebo nabídky na internetu.