Elektronické cenovky pro parfumerii Borgmann

Speciální zážitek z nakupování a optimální poradenství pro zákazníky jsou deklarovanými cíli parfumerie Borgmann v Dortmundu.

Majitelka Yanyuan Tan chtěla historicky pěstovaný obchod zmodernizovat a v této souvislosti se rozhodla zavést ve svém obchodě elektronické cenovky. Ve snaze optimálně prezentovat nabízené vůně a kosmetické produkty padla volba na produktovou řadu VUSION od společnosti SES imagotag.

1 000 používaných štítků o velikosti 2,2 palce

Elektronické cedule používané pro označování cen mají úhlopříčku displeje 2,2 palce a vyznačují se mimo jiné extrémně dlouhou životností baterie. O tom se přesvědčil manažer parfumerie Yuanyuan Tan: "Ještě jsme nemuseli měnit baterie, což nám šetří čas a námahu."

 

S cenovkami řady VUSION je možné provést 7 000 až 10 000 aktualizací snímků, což snadno vystačí na několik let.

Dobrá viditelnost speciálních nabídek

Ceny lze nyní v parfumerii snadno a rychle aktualizovat, aniž by bylo nutné ručně měnit každou cenovou tabulku. Zákazníci oceňují dobrou čitelnost elektronického inkoustu (e-ink) a moderní design cenovek. Umožňují zobrazovat aktuální slevy, speciální nabídky a marketingové akce, které opravdu vyniknou. Dodávaný software Jeegy on Premise pro zobrazování cenovek byl propojen se systémem pro správu zboží. Stav prodejny a skladových zásob lze nyní kdykoli zobrazit aktuálně.

Splněná očekávání

"Celkově jsme s nákupem digitálních cenovek od e-shelf-labels a S&K Solutions velmi spokojeni. Systém nám pomohl zlepšit naše prodejní aktivity a poskytnout lepší služby zákazníkům. Rádi jej doporučíme ostatním." - Yuanyuan Tan, majitel parfumerie Borgmann

Galerie